Найкращі віддалені конференції з UX та UI-дизайну, які варто відвідати у 2022 році

Кожного разу, коли я асистую на вступних заняттях з CSS, де студенти вивчають якусь мову програмування, я не можу придумати хороші вправи. Задачі з “Проєкту Ейлера” тощо, як правило, надто складні для початківців, особливо якщо у них немає сильного математичного бекграунду.

На цій сторінці зібрано збірку вправ, що поступово ускладнюються, які підходять для тих, хто тільки починає вчитися. Він буде розширюватися в міру того, як я буду придумувати нові вправи. За винятком запитань щодо графічного інтерфейсу, вправи, як правило, є алгоритмічними, і їх можна розв’язати, не вивчаючи жодних бібліотек. Складність вправ, звісно, дещо залежить від мови програмування, яку ви використовуєте. Наприклад, вправи зі списками ускладнюються в мовах на кшталт C, які не мають вбудованої підтримки списків.

Кожного разу, коли я асистент у вступному класі з CS, де студенти вивчають якусь мову програмування, у мене виникають труднощі з вибором хороших вправ. Задачі з “Проєкту Ейлера” тощо, як правило, надто складні для початківців, особливо якщо у них немає сильного математичного бекграунду.

Переваги ASync/Await у програмуванні

Навчитися програмувати – це значить навчитися розв’язувати задачі за допомогою коду. Концептуально написати програму, яка розв’язує задачу, яку можна розв’язати самому, не дуже складно. Уміння, якого потрібно набути, – це дуже точно продумувати, як саме ви вирішуєте задачу, і розбивати її на настільки прості кроки, що комп’ютер може їх виконати. Заохочую спершу розв’язати кілька екземплярів задачі вручну і подумати про те, що ви робили, щоб знайти розв’язок. Наприклад, якщо завдання – сортування списків, відсортуйте кілька коротких списків самостійно.

Розумним методом буде знайти найменший елемент, виписати його, викреслити з початкового списку і повторювати, доки не відсортуєте весь список. Потім треба навчити комп’ютер 1) як знайти найменший елемент, 2) як це записати, 3) як його викреслити, і загорнути це в петлю. Далі продовжуйте цей процес розбивки завдань доти, доки не будете впевнені, що знаєте, як написати потрібну програму.

Переваги ASync/Await у програмуванні

Щоб досягти хороших успіхів у виконанні завдання з програмування, потрібно якомога раніше і ретельніше тестувати свою роботу. Під час програмування всі роблять помилки, а пошук помилок у програмах поглинає дуже велику частину робочого дня програміста. Знайти проблему в маленькому і легкому шматочку коду набагато простіше, ніж намагатися виявити її у великій програмі.

Тому варто спробувати протестувати кожну підзадачу, яку ви виділили під час розбивки завдань, саму по собі. Лише після того, як ви будете впевнені, що кожна частина працює так, як ви очікуєте, ви можете спробувати з’єднати їх разом. Обов’язково протестуйте і повну програму, адже помилки можуть закрастися в те, як взаємодіють різні частини. Варто спробувати автоматизувати свої тести. Чим простіше тестувати програму, тим вільніше ви експериментуєте зі змінами.

Переваги ASync/Await у програмуванні

Щоб досягти хороших успіхів у виконанні завдання з програмування, потрібно якомога раніше і ретельніше тестувати свою роботу. Під час програмування всі роблять помилки, а пошук помилок у програмах поглинає дуже велику частину робочого дня програміста. Знайти проблему в маленькому і легкому шматочку коду набагато простіше, ніж намагатися виявити її у великій програмі.

Переваги ASync/Await у програмуванні
  • Консалтинг
  • Обслуговування клієнтів
  • Інновації
  • Менеджмент
  • Етика

Щоб досягти хороших успіхів у виконанні завдання з програмування, потрібно якомога раніше і ретельніше тестувати свою роботу. Під час програмування всі роблять помилки, а пошук помилок у програмах поглинає дуже велику частину робочого дня програміста. Знайти проблему в маленькому і легкому шматочку коду набагато простіше, ніж намагатися виявити її у великій програмі.

  1. Консалтинг
  2. Обслуговування клієнтів
  3. Інновації
  4. Менеджмент
  5. Етика

Щоб досягти хороших успіхів у виконанні завдання з програмування, потрібно якомога раніше і ретельніше тестувати свою роботу. Під час програмування всі роблять помилки, а пошук помилок у програмах поглинає дуже велику частину робочого дня програміста. Знайти проблему в маленькому і легкому шматочку коду набагато простіше, ніж намагатися виявити її у великій програмі.

КонсалтингСервісІнноваціїМенеджментЕтикаперевіреноЕтика
Консалтинг1.124.351.432.325.322.11
Обслуговування клієнтів1.441.661.432.335.323
Інновації4.121.224.552.335.282
Обслуговування клієнтів1.441.661.432.335.323
Усі предмети22131491711

Розумним методом буде знайти найменший елемент, виписати його, викреслити з початкового списку і повторювати, доки не відсортуєте весь список. Потім треба навчити комп’ютер 1) як знайти найменший елемент, 2) як це записати, 3) як його викреслити, і загорнути це в петлю. Далі продовжуйте цей процес розбивки завдань доти, доки не будете впевнені, що знаєте, як написати потрібну програму.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Виберіть поля, які потрібно відобразити. Інші будуть приховані. Перетягніть, щоб змінити порядок.
  • Зображення
  • Артикул
  • Рейтинг
  • Ціна
  • Запаси
  • Доступність
  • Додати в кошик
  • Опис
  • Вміст
  • Вага
  • Розміри
  • Характеристики
Click outside to hide the comparison bar
Порівняти
Кошик
close